Prowadzimy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na wszystkie przez nas sprzedawane produkty. W przypadku naprawy gwarancyjnej – wymieniony lub naprawiony towar dostarczamy gratis. Jeżeli towar jest pogwarancyjny lub reklamacja nie zostaje uznana wszelkimi kosztami (naprawy, wysyłki itd) obarczony jest klient. W celu dokonania naprawy serwisowej klient sam musi dostarczyć zakupiony towar. Przyjęcie przez nasz serwis towaru jest bezpłatne.
W celu dokonania naprawy serwisowej klient sam musi dostarczyć zakupiony towar |
|
Do każdej przesyłki na serwis proszę załączyć odpowiedni dokument zgłoszeniowy. | |
Zapoznałem się i akceptuję „Regulamin serwisu E-Security”.
|
Gwarancja nie obejmuje |
|
![]() |
|
Dział techniczny / Serwis | |
serwis@e-security.com.pl m.ornoch@e-security.com.pl | |
22 230 24 59 534 911 849 |